Tuesday, May 30, 2017

කදු STRATARGY ( කදු ක්‍රමය)

කදු STRATARGY ( කදු ක්‍රමය)





කදු ක්‍රමය කියන්නේ බයිනරි වලින් ලොස් නොවී වින් කරන්න මං පාවිච්චි කරන ක්‍රමය. සංකීර්න දේවල් මුකූත් නෑ.  ඉතාම සරල දෙයක් තමයි කරන්න තියෙන්නේ. සරලයි කීවට, ඉවසීම නැත්නම් මේක ගොඩාක් සංකීර්නයි, කෙටියෙන් කියනවා නම් මේ ක්‍රමයෙන් ඔයාට වින් කරන්න ඕන එකම දේ තමයි ඉවසීම.

ගොඩක් අය කියනවනේ බයිනරි කරන්න එහෙම ලේසියෙන් බෑ කියලා.  හොදට උගත්කම තියෙන්න ඕන කියලා කියනවනේ. හරි.  ඔන්න එහෙනම් එක දවසක් මේ ක්‍රමය කරලා බලන්න එහෙම කියන කෙනෙක්.

මං ඕනම තැනක බය නැතුව කියනවා,  කදු ක්‍රමය භාවිතා කරලා මේ වැඩේ කරන ඕනම කෙනෙක්ට මේ වැඩෙන් අනිවාර්යෙන්ම මාසෙට හොද ගානක් හොයාගන්න පුලුවන්.  හරි.  දැන් බලමු මොකක්ද මේ කදු Stratargy කියන්නේ කියලා





හරි ඔයා හිතන්න ඕන මේ චාර්ට් එක හැදිලා තියෙන්නේ කදු , පර්වත වලින් කියලා.  ඒ වගේම මං හොයාගත්ත දෙයක් තමයි මේ චාර්ට් එකේ යන කදු රටා හැමදාම නැවත නැවත යනවා කියන දේ. ඒ කියන්නේ හැමදාම, එකම වෙලාවට යනවා කියන එක නෙවෙයි,  ඔයාට කරන්න තියෙන්නේ මේ කදු රටා 3,4ක්  හොයාගෙන,  දවසින් දවස චාර්ට් එකෙන් ඒ කදු රටා හොයාගන්න එකයි. හැබැයි මේ වැඩේට ඉවසීම ඕන ගොඩාක්. සමහර දවස් වලට කදු රටා යන්නෙ නෑ පැය 2,3කට සැරයක් වත්.  එහෙම දවස් වලට ට්‍රේඩ් නොකර ඉන්න ඕන. සති අන්ත දවස් දෙකේ කදු රටා ගොඩක් යනවා. ඒත් විනාඩියෙන් විනාඩිය ට්‍රේඩ් නොකර, ඔයාට හොදටම විශ්වාස කදු රටාවක් එනකම් විනාඩි 30ක්  හරි බලන් ඉදලා, ට්‍රේඩ් එකක් දාල,  දවසට ගානක් හොයාගත්තම ඔයාට හිතෙයි මේ මට හම්බුනේ සල්ලි ගහක් කියලා.

හැබැයි මේ සල්ලි ගහෙන් සල්ලි කඩන්න නම් මූලිකම නීතියක් තියෙනවා.
වැඩියෙ කඩන්න ගියොත් තියෙන සල්ලි ටිකත් නැති වෙනවා.  ඒ නිසා තමන්ගේ හිතේ හැටියට සාක්කු සල්ලි වලින් පුරව ගන් නැතුව, ලොකූ ඉවසීමකින් මේ වැඩේ කරන්න.  එතකොට අනිවාර්යෙන්ම ජය නියතයි ඔයාට.


මං තව කදු රටා ටිකක් දාන්නම් ඔයාට පැහැදිලි වෙන්න










කදු රටා අදුනගන්න නම් ඔයා චාර්ට් එක හොදට පේන විදිහට පොඩි සෙටින්ග්ස් ටිකක් හදාගන්න ඕන.  මං පහලින් පොටෝ 2ක් දාල ඒක පැහැදිලි කරන්නම්.





පෝන් එකෙන් කරනවා නම්  මේ රවුම් කරලා තියෙන තැන් වල ටච් කරලා,  ඒ තියෙන  අගයන් (5S) +  30m) සිලෙක්ට් කරගන්න



කම්පියුටරෙන් කරනවා නම් (15m) දාගන්න


එච්චරයි.  දැන් ඔයාට තියෙන්නේ මේ කදු පන්ති වල රටා 4,5ක් ඔයාගේ හිතට හුරු වෙනකම් ප්‍රැක්ටිස් එකවුන්ට් එකෙන් වැඩ කරන්න.


මගේ වීඩියෝ ටිකත් බැලුවම ඔයාට වැඩේ තව පැහැදිලි වෙයි













1 comment:

ජය මාවතේ ඇරබුම

ආයුබෝවන් යාලුවනේ. මං මේ බ්ලොග් එකෙන් ඔයාලට බයිනරි ඔප්ශන් පිලිබදව මූලික මට්ටමේ ඉදලා, ට්‍රේඩ් එකක් දිනන තැනට එනකම් අවබෝදයක් ලබලා දෙන්න අදහස...