Tuesday, May 30, 2017

පෙල ගැස්ම

දෙයක් කරනකොට පිලිවෙලකට කරේ නැත්නම් අන්තිමට ඒ වෙනුවෙන් යොදවපු කාලය නිකන් අපතේ යනවා.  ඒ නිසා, මං මේ පෝස්ට් හදලා තියෙන පිලිවෙලටම කියවන්න. ප්‍රොෆෙශනල් ට්‍රේඩර් කෙනෙක් විදිහට මං ඔයාලට  මං මේ වැඩේ කරන විදිහ පෙන්නනවා. ඒත් එකක් මතක තියාගන්න. මට ඔයාව ලගට අරන් එකින් එකට කියලා දෙන්න බැරි නිසා, ඔයාම ටිකක් හිතන්න " මේ මනුස්සයා මෙච්චර සල්ලි හොයන ගමන් මේ වගේ කියලා දෙන්න හදන්නේ අවංකවම තව කෙනෙක් දියුනු වෙනවා බලන්න කැමති නිසානේ"  ඒ නිසා පොඩ්ඩක් මහන්සි වෙලා, මේ වැඩේ කොහොම හරි අල්ලගන්නවා කියලා හිතන්න.
මෙන්න එහෙනම් පෙල ගැස්ම

1= බයිනරි ඔප්ශන් කියන්නේ මොකක්ද?

2= මේ වැඩේ නීත්යානුකූලද?

3= මොන වගේ දැනුමක්ද මේකට ඕන වෙන්නේ ?

4= හොදම බයිනරි ඔප්ශන් බ්‍රෝකර් ලා කවුද?

5=  එකවුන්ට් එකක් හදාගන්නේ කොහොමද?

6= මේ වැඩේ කොහොමද කරන්නේ?

8= SKRILL එකවුන්ට් එකක් සාදන ආකාරය

9= IQ ගිනුමට මුදල් ඩිපොසිට් කරන ආකාරය

8=  Practice Account  (පුහුනු ගිනුම)

9= කදු STRATARGY ( කදු ක්‍රමය)

6= මුදල් කලමනාකරනය කරන්නේ කොහොමද?

7= ට්‍රේඩින් වලට ඉතාමත් අවශ්ය මනස පාලනය කරගන්නා ආකාරය

8= හොයන සල්ලි අතට ගන්නේ කොහොමද?


හරි.  දැන් ඊ ලග පෝස්ට් එකේ ඉදන් පිලිවෙලට කියවන්න




No comments:

Post a Comment

ජය මාවතේ ඇරබුම

ආයුබෝවන් යාලුවනේ. මං මේ බ්ලොග් එකෙන් ඔයාලට බයිනරි ඔප්ශන් පිලිබදව මූලික මට්ටමේ ඉදලා, ට්‍රේඩ් එකක් දිනන තැනට එනකම් අවබෝදයක් ලබලා දෙන්න අදහස...