Tuesday, May 30, 2017

හොදම බයිනරි ඔප්ශන් බ්‍රෝකර් කවුද?


හොදම බයිනරි ඔප්ශන් බ්‍රෝකර් කවුද?


බයිනරි ඔප්ශන් පටන් ගන්න කලින් මම මාසයක් විතර හෙව්වා හොදම සමාගම මොකක්ද කියලා. රිවීව් සයිට් වල හැම කමෙන්ට් එකක්ම කියෙව්වා.  මොන දේ කරන්නත් ඒ කාලේ මගේ අතේ රුපියල් 20000ක් වගේ තමයි තිබ්බේ. ඒ නිසා මං හැමදේම හොයලා,  අන්තිමට  හොයාගත්තා බයක් නැතුව ලෝකේ දැනට තියෙන හොදම බයිනරි සමාගම. ඒ තමයි

  IQ ඔප්ශන්  


මං දන්න විදිහට නම් , මං හොයපු විදිහට නම් ශ්‍රී ලංකාවේ බයිනරි කරන කිසිම කෙනෙක්ට, තමන් කරගත්ත වැ‍රැද්දක් නිසා ඇරෙන්න වෙන කිසිම විදිහකින් තමන් උපයා ගත්තු මුදල් නොගෙවා ඉදලා නෑ මේ සමාගම. ඒ නිසා හිතේ කිසිම සැකයක් නැතුව පූර්න විශ්වාසෙකින් මේ වැඩේ පටන්ගන්න ඔයාට පුලුවන්.



No comments:

Post a Comment

ජය මාවතේ ඇරබුම

ආයුබෝවන් යාලුවනේ. මං මේ බ්ලොග් එකෙන් ඔයාලට බයිනරි ඔප්ශන් පිලිබදව මූලික මට්ටමේ ඉදලා, ට්‍රේඩ් එකක් දිනන තැනට එනකම් අවබෝදයක් ලබලා දෙන්න අදහස...